Thursday 13 November 2014

Hari Anugerah Kecemerlangan SK Telok Jamat 2014

          Majlis Hari Anugerah Cemerlang SK Telok Jamat 2014 telah dilaksanakan dengan jayanya pada tanggal 13 November 2014 bermula jam 9.00 pagi dan berakhir kira-kira pukul 11.45 pagi. Majlis telah disempurnakan oleh Dato'Ariffin b. Man, Setiausaha Kerja Barisan Nasional Negeri Kedah Merangkap Timbalan Ketua Umno Bahagian Pokok Sena.
          Majlis yang dilangsungkan di Dewan SK Telok Jamat dihadiri beberapa orang guru besar, wakil-wakil guru besar di sekitar PKG Pokok Sena dan juga ibubapa murid-murid yang menerima hadiah serta murid-murid yang terlibat dengan persembahan.

         Selain dari ucapan dari tetamu jemputan, guru besar dan Niaib Dipertua PIBG, majlis telah diserikan dengan persembahan dari murid-murid SK Telok Jamat. Antara persembahan tersebut adalah persembahan dari murid-murid Pra Sekolah, Koir, Tallam Jama'i juga tarian tradisional.Bagi penerimaan hadiah kecemerlangan yang meliputi kecemerlangan dalam akademik, koakademik serta kokurikulum, seramai 82 orang murid telah menerima hadiah masing-masing. Bilangan ini termasuklah 4 orang bekas murid yang telah memperolehi keputusan 5A dalam UPSR 2013.
         Secara umumnya majlis telah dilangsungkan dalam keadaan teratur, lancar dan meriah. Biarpun terdapat beberapa kesilapan kecil tetapi jawatankuasa kerja yang terdiri daripada guru-guru SK Telok Jamat telah berjaya melaksanakan tanggungjawab yang diberikan oleh pihak sekolah dan sewajarnya diberikan pujian dan ucapan SYABAS!....Tahniah cikgu-cikgu....

Gambar-Gambar Hari Anugerah Cemerlang 2014.( Click imej untuk paparan lebih jelas)
















































0 comments:

Post a Comment